söndag 4 juli 2010

Havet, Värme, och Sol!

Hej !
Älska värme....?!?!
Det har varit en riktig värmebölja dessa 2 dagarna ju, Igår ( lördags ) så Var vi Skateholm, havet då, vi solade, jag, mamma och Erik badade i typ en halvtimme, och det känndes ungefär som när du sätter på kranen på det allra kallaste, och sen ska du bada i det ?!? Men ja, jag skulle bara doppa mig bara för att "ha" badat, men det blev lite mer än så, Erik simmade och simmade, och såklart så måste jag vara lika "cool" som Erik och bada lite mycket, man kan ju inte vara fegare än sin lillebror, det ska ju se upp till en lixom :P MEn tillslut domnade kroppen och det gick bra , men Malmö där är det mycket varmare efterssom det är långgrunt där , så för er som gillar varmt hav, så rekomenderar jag mer Malmö.
Men igårkväll så var vi på Fest hos min faster, mycket kul ! Vi var ute , klättrade i träd, och badade :)
Idag har jag hållt på med att dela ut alla Newbody saker, sen har jag badat på Badet med Ina, och sen har jag badat, Imorgon blir Det jobb kl 7 ...

Btw. Jag kan kanske inte blogga förrän fredag.


Ha det bra alla!
/ Flicha

Inga kommentarer: