fredag 1 april 2011

bangbangilibang.

do do do do do do do doooo DOOOOO!

Ja, så låter mitt huvud. Och det känns som om alla andras också gör det.   Det är fredag. Då tycker jag att jag borde vara frisk i huvudet, och att det ska vara shiiiining väder, och att alla ska må bra.


Men nej nej. Have it your way.

Jag kollar igenom inlägg och sådana intressanta saker. It turn´s out, att vi bloggade hela 79  inlägg i December. Ja, Flicha gjorde nog det jobbet.

Listan blev följande:
1. December med hela 79 inlägg, woooo.
2.  Oktober med hela 71 inlägg, yeeeee.
3.  Mars och April 2010 med hela 61 inlägg, coooolt.
4. Mars 2011 med 60 inlägg, nästan lika cooolt.
5. November med 57 inlägg, nja, kanske coolt.
6. Januari 2011 med 51 inlägg.

 Vi hade endast haft 200 besök ungefär i mars månad 2010.
Vi hade 1000 besök i juni.
Vi har 9002 besök i mars månad 2011. 
Mm, där har ni de höga siffrorna.  Vi har bloggat som minst med 26 inlägg i Juli. Men då hade vi ju fullt upp med att vara somriga.
Tack för att ni läser!
well, nu ska jag försöka sova bort min huvudvärk. 

 Hej då!

//Ems

Inga kommentarer: