onsdag 13 april 2011

GRYMT bra, hoppas DU fattar? Eller ska jag ta det en gång till?

Tjena, nu springer jag runt i mina amerikanska shorts och lyssnar på GRYM musik. GRYM verkligen. Tänkte visa er vilka, för som sagt. De är ju GRYMT bra!

Favoriter heter min spellista. Ni kanske förstår varför, och om ni inte gör det, berättar jag för er. Jo, den är nämligen GRYM.


Om inte ni har förstått det än, så kommer man om man klickar på den LJUS ROSA länken till min SPOTIFY spellista. Så om ni inte har spått i fy, är det ingen idé att klicka på länken tyvärr...

Eller JO, nu kom jag på att det finns en idé för er som INTE har spått i fy, ni kan också skaffa spått i fy om du klickar på den LJUS ROSA länken. KAPISCH?!  Om ni inte fattade det så är spått i fy på mitt språk SPOTIFY.


//EMS, som i EMMA. ( om ni inte förstod det då)

Inga kommentarer: