måndag 4 april 2011

price tag.

Min dag börjarde med att jag vaknade upp i min säng. Det konstiga med det var att när jag vaknade kramade jag min dator.  På något sätt jag har jag rest mig i sömnen, hämtat min dator, för att sedan somna vidare.  Scary! Jag menar tänk så liksom facerape(ar?) jag mig sjävl i sömnen?

Sedan hände en annan konstig sak. Alla våra knäppa lärare försökte lura i oss att en lärare hade hittats död i vingen. Och att vi nu skulle lösa mordet. Mhm. Och det ska vi tro på.  Efter det chillade vi framför stora Tv:n med ett lite drygt morden i midsommer avsnitt. Jag brukar gilla det. Men vårat avsnitt handlade om Ufos. Nja, inte så kul.  Men vi missade 4 lektioner! Fett!  

Dagens rekomendation:  Webbläsaren Opera. Innan har jag bara använt denna webbläsaren i min telefon, men testade den på datorn,  och sjutusan (hihi, roligt uttryck) vad den var snabb! 
Om ni vill ladda ner denna awesome webbläsare - klicka på denna hela långa meningen:-) 


Nu ska jag göra en massa läxor som jag inte gör. Det är soligt väder ute. Vem vill inte ut och springa loss i trädgården då? Höhö. 
 //Ems

Inga kommentarer: