onsdag 27 april 2011

Nice of me to show up.

Ja, vad var det jag sa?!  Typ nästan exakt samma ord som sagts förra året. Efter jag kom hem drog jag till stallet. Nu har jag käkat, duschat och om en kvart börjar Greys Anatomy!  För en vecka sedan satt jag och Kajsa i Sälen soffan och tiden stod still.  Förr resten av alla ungdomar i stugan (som var ungefär 9 stycken) spolades tiden fram gånger tio. Det såg i alla fall ut så. Tjejerna sprang runt som galningar och sminkade sig, lånade grejer av varandra och skrek och kacklade. Killarna gick runt och försökte göra sig charmiga, snygga och gulliga på sitt egna sätt. Och där satt jag och Kajsa.   Våra huvuden gick fram och tillbaka när vi följde alla kropparna som sprang runt i de små kvadratmeterna. Alla andra skulle gå iväg till Tandådalen. VI SA, att det skulle vara långt och gå. Ingen lyssnade. Lägenheten var tom och kvar satt jag, Kajsa, Herman och Simon osminkade och lulliga.  Vi satt och studerade både Greys och Off the map.

Myyyyysigt. Nu ska jag göra samma sak. I skåne. Eeeeeeensam för ingen annan gillar mina program...
//Ems


Inga kommentarer: