söndag 24 april 2011

Emma skriver

Hej, förlåt att jag som heter Emma Jernle namnmanma, har varit hemsk på att uppdatera. Nu sitter jag i ett öppet vardagsrum hemma med alla fönster, dörrar och alla andra luckor som kan finns öppna öppna. Förvirrande mening jag vet. jag sitter och bloggar från våran stora appledator, så har lite svårt att se vad jag skriver... Hihi.  Annars leker livet som vanligt. Spelar musik på det högsta, musik som är allt från Avenged sevenfold till Timbaktu till Detektivbyrån och Movits!
Nu tycker jag man kan kalla det sommar. det är härligt, all mår väl bättre av bra väder?


Igår hade jag det obekvämt hos Kajsa. Kim och Kajsa låg och myste i ena hörnan och Selene och Simon i den andra. I mitten låg jag och stirra upp i taket. Mysigt. Samtidigt fick jag udda samtal från någon.
Har varit på gudstjänst både idag och i Fredags för annars får jag inte åka till England.

Skidresan har varit underbar. Som ni kanske förstår.
Eftersom att jag räknar det som sommar nu har jag redan förutspått årets sommarhit. 



Hoppas alla har en bra påsk!


//EEEEEEEEMMMS

Inga kommentarer: