tisdag 12 april 2011

Hallo, Hola, Hey !

Hallo, Hola, Hey, Hej ! 

Just nu så är det reklam i Desperate, så passar på att blogga lite ! Dryg skoldag, verkligen. Efter skolan gjorde jag lite tråkig tyska, inte så  intressant att veta men ändå ^^ 
Nu ikväll så har jag haft fotboll, och skrattat så mycket på vägen hem att jag fick ont i typ revbenen, väldigt synd om mig faktiskt ^^, Sen hade jag lite fys, wonderful :)

Annars så har det varit skitväder hela dagen, vilket inte gillas :(


Förätt !
Förätt igår!
La game !

Jag och morfar :)

Huvudrätt

Cupcake =D

Steeek!


/ Flicha


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag ville bara hälsa att er blogg är väldigt bra och jag tycker särskilt om dina inlägg flicha! jag hoppas eran bloggframtid blir ljus och ser fram emot att fortsätta läsa eran intressanta blogg! Hälsningar sally

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.