fredag 15 april 2011

Taggar skidresa !

Tjoo!

Just nu är det 22 timmar tills vi sitter i bussen påväg till Sälen. Jag längtar ihjäl mig!

Idag har det hänt typ, mycket!

  • Skola som vanligt, tills halv 4... Dock väldigt fint väder, och vi fick sitta ute på många lektioner och jobba/ sola, vilket var najs!
  • Efter skolan så åt jag, Li, Kajsa och Emma kulglass för första gången i år utomhus ( för mig iaf ) . Men det var mysigt!
  • Cyklat till lådan, och jobbat där i ca 2 timmar.
  • Packat, studsat på studmatta. Duschat.
  • Varit hos Oliver B tsm med många. Vi fick revben, och potatisgratäng. Sedan chokladpudding !
  • Varit på gården.
  • Lekt med världens underbaraste Molly.



Basket på rasten gillas !

Kajsa!

'
Kajsa och jag hos Oliver :)

Emma som äter glass i fjärilsparken.

Li!

Kajsa och Rami!

Måste bara lägga upp några före och efter bilder på Molly. ( Klippte henne igår )
Före- mycket päls!

Efter, hon är extremt söt nu. Det går inte att motstå henne !
Imorgon så blir det seriepremiär i Hässleholm. Div 1! Omg =D
Sticker halv 11, kommer väl hem vid 5. Sen blir det lysning (fest innan bröllopet , då man ger presenter till bröllopsparet )Sen klockan 8 så sticker vi till sälen. Tagga!


/ Flicha

Inga kommentarer: