fredag 1 april 2011

Fredag !

Hej! 

Idag är det fredag, vilket det kommer att vara i 30 minuter till ! =D
Skola som vanligt tills halv 4. Haha , vi hade dock kul på no:n sista lektionen och lekte med kondomer, och såg hur mycket en kondom höll ! =D Sen så blev jag klar med min kjol på slöjden.

Kvällen och eftermiddagen efter skolan har spenderats hos Li. Vi var ute på studs-mattan, lekte med hennes kaniner, Sen fotade vi mycket! Vi fotade måndag- söndags outfiter, som jag kommer att lägga ut på bloggen när jag har tid / inte nu, minnet fullt på bloggen, daah!
Senare så kom Emma också. Vi kollade bla. på filmer knight and day. En bra action film!



Min kjol som jag gjorde.

Me & Li.



Imorgon blir det jobb & match. Sen hämtar Johanna mig, och så ska jag spendera resten av helgen där .. :)
/ Flicha


1 kommentar:

Anonym sa...

jag har sån tröja som du