onsdag 13 april 2011

A message to you, Rudy.

Hola Chicas! Como estas?

Jag hoppas i alla fall att ni mår bra! Idag skulle jag haft spanskprov men istället var jag på ungdomsting med elevråd. Vi snackade om människovärde, och om varför det inte händer något i samhället. Också hur vi ungdomar kan påverka.

Visste ni att om ni mejlar en politiker i riksdagen en fråga , då har du rätt till ett svar. Så om du inte fått svar inom kanske tre veckor, har du rätt först fråga varför du inte svar, och om du inte är nöjd med det argumentet så får du stämma dem för det.  En rolig sak som jag inte visste innan.

Nu har jag varit och ridit. Ida ska ta hand om Santos när jag drar till fjällen med kompisarna. Nu ska jag börja ladda över filmer i min lilla "tv" jag ska titta på påväg upp, när vi drar klockan 20.00 på kvällen!


//Ems

Inga kommentarer: