måndag 25 april 2011

Sommar , sommar och sol!

Hej!

Sommar säger jag bara , sommar!

Idag har det varit underbart väder ! Dagen började med att gå upp halv 9 , för att sedan vara nere och sälja med Alberte, Simon och Totte på tipsrundan. Fast först skulle vi köpa korv, bröd och ta med grill , bord & kakor m.m. Vi tjänade inte ihop alls mycket :( 250 kronor, haha =P Sen kollade jag när Erik spelade match. När man satt så brände solen på mina ben så att det nästan gjorde lite ont, så underbart !

Efter det stack jag, Kajsa & Alberte till Häckebergasjön och fikade. Det var väldigt mysigt. Efter det så var vi Lite hos mig, Kajsa & Alberte. 
Nu ikväll så  har jag tränat ( fotboll) i detta underbara väder, på vanligt gräs! För första gången i år !

Sjön!



Imorgon är det skola igen, ohno! och 2 prov denna vecka väntar, OHNO ! =(


/ Flicha

Inga kommentarer: