onsdag 6 april 2011

Prao på lokaltidningen !

Hej alla Glada ! 

Har precis kommit hem från skolan. Ohyes ! Efter skolan så fikade vi på erikshjälpen, haha x)
Jag har fått prao på lokaltidningen i två veckor nu, lycklig! Hoppas att det blir kul , är riktigt taggad! =D
Denna månaden --> Sommarlovet kommer att bli awsome! Nästa lördag åker vi på skidsemester = påsklov. Sen går vi 4 dagar i skolan. Efter det så är det prao i två veckor! Sen så sticker jag till Mallorca också i vår. Och ja, sen är det bara några veckor kvar i skolan tills Avslutningen. Och dagen efter det så sticker jag och Emma till England i 3 veckor! Så bäst!

Click here...



Fast jag har just nu en väldigt dum, stukad fot som inte vill... Ska ändå försöka träna idag. Det borde gå bra om man joggar igång lite, hoppas jag iaf...




/ Flicha

Inga kommentarer: