söndag 2 december 2012

Första advent med snö på marken.





Hej.
Min helg har varit fin den. Fredagen spenderades hälften i lund och natten i bjärred. Jag hade satt klockan på nio, för då hade jag bestämt mig för att se adventskalendern. Eriks protester var så stora att det tog ungefär tio minuter för mig att släpa ner honom för trappan för att sedan lägga honom i soffan runt ett stort täcke, med en bitter min. Medan jag(exalterad) försökte slå på teven och hitta kanalen. Min stora besvikelse kom efter ett tag, då jag letade igenom alla kanaler och fann att vi missat julkalenderns första avsnitt... Med en halvtimme.
Avsnittet tittades därför istället tillbaka i sängen, på iphonens svt play app.

Annars gick vi en alldeles för lång runda i bjärred, jag gick upp tidigt i morse för att (få skjuts) till jobbet, varit ute med en lång pratrunda med världens bästa Kajsa och nu precis lånat Eriks spotifylista "not enough soul" som är väldigt bra.




Jag har förresten fått som jag ville.
Kalendern slog till December och då kom den.

Snön

//emma


Inga kommentarer: