torsdag 13 december 2012

Julebak med glögg



Idag var det Lucia.  Man tycker ju att jag borde märkt detta på något annat sätt än bara bilder på luciatåg.

Och precis så är det. Jag borde varit på skolan klockan åtta i morse och kollat på Spykens vackra luciatåg.  Men inte var jag där hehe

Helt oplanerat så sov jag hos Erik igår. Klockan halv elva bestämde vi oss för att gå ner till havet. Vi satte på oss termobyxor, jacka, vantar, halsduk, mössa och skor och satt nere vid vattnet en stund. Det var fint.  Hade ett stort dil(emma) hela kvällen om jag skulle närvara vid min språklektion eller inte eftersom att Erik inte började förrän klockan tolv.

Imorgon är det fredag och då ska mitt hus fyllas med en massa fina folk. Vi ska baka bullar och julmysa. Ni vet sådant som man behöver nu innan jul.

//Emma



Inga kommentarer: