måndag 31 december 2012

Vad har hänt sedan senast?

Hej. Idag är det söndag, och imorgon är det den sista dagen på 2012. När jag inte har tittat in på bloggen (vilket jag inte gjort), så har jag hunnit med att sluta skolan,  fira jul med nära och kära, vara med Erik, dricka te, spela löjliga sällskaps spel, vara ute sent med vänner och chilla järnet med serier på netflix.
På bilden ovan så är det min julklapp från Erik. Han har gjort ett hål i ett av mina plektrum och sedan gjort det som ett halsband. Himla fin tanke, och egentligen vill jag ha på mig det mest hela tiden. 

Imorgon är det som sagt den sista tiden på året, och året har varit ett himla fint sådant!
Det nya året ska jag fira med lundavänner, självklart hänkar Kajjan och Limpan också på, och vi kommer ha det bästa nyårsfirandet någonsin. 
//Emma

Inga kommentarer: