lördag 15 december 2012

Serier som jag tittar på.

weeeeeeho, ska nu visa er vad jag ser på för serier

 





True Blood
 Åh, denna underbara serie. Följt den sedan jag var mindre och blivit helt förälskad i hela deras värld. Dregla över vampyrer och älska karaktärernas attityd kan man ju inte heller sluta med. Humor blod, allvar, sex, kärlek, död och magi. Allt man önskar. 




Gossip girl. 
 Denna serien är nog för tjejig för att vara laglig, men helt jäkla underbar.  Deras värld är så långt i från min egen så det nog inte är sant, och det känns löljligt att sitta att gråta över deras drama när de egentligen inte har någon rätt att klaga över sitt liv. Ändå sitter man där och gråter när Blair och Chuck visar sin kärlek på de mest udda visen.  Det ända dåliga med denna serien är att man blir deprimerad över hur jävla snygg Blake  är i alla hennes gudomliga klänningar.



Mad men

Mad men mad men mad med. Denna serien utspelar sig på en tid när män styrde världen , kvinnorna bara fanns för sex och cigaretter var ofarliga. Karaktärerna i denna serie är fantastiska och jag verkligen älskar Don Drapers vidriga personlighet.  Se den, eller dö.





Vänner
Tror inte någon människa på denna jord har missat "friends" 
Denna underbara serie som man kan ser hur många avsnitt som helst av fastän man redan sett dem innan. 
SESESESE. 

//Ems

Inga kommentarer: