lördag 8 december 2012

Malmömys.

Hej!

Idag är det lördag (eller iaf 10 minuter till!). Idag har jag varit iväg i Malmö nästan hela dagen med familjen på shopping och på rundtur i den underbart mysiga "julskyltningen" och allt annat de har fixat med inför julen. Har ni inte varit där, åk dit när det är mörkt och bara gå runt och mys. Något ni också måste göra är att köpa varm choklad från den italienska cafévagnen som jag glömt bort namnet på. OTROLIGT gott, det godaste jag någonsin smakat, helt seriöst. (en liten räcker då den är mer mättande än en vanlig) Men jag lovar, ni kommer inte ångra det!
Vi kom hem vid sex. Jag har väl inte gjort så mycket sen dess, ätit, träffas Kajsa och Anna och lite så typ. Kolat på teve typ...

Där kommer lite bilder från konserten som jag tror att Lis mamma eller Moa tog?













/Flicha

Inga kommentarer: