måndag 17 december 2012

jumping

Hej!

Nu är klockan över elva och jag borde antingen plugga matte inför terminsprovet eller sova, men jag gör inget av det. Det är rätt dumt att plugga matte med facebook uppe, slutar alltid med att man sätter sig med datorn i knät och inte pluggar matte helt enkelt...

Idag har jag varit i skolan, haft en lektion, yeey. Så är det när jag inte kan träna då vi både har idrott och fotboll idag. Sen är vi bara halvklass på engelskan och då det inte är min grupp så. Annars har det varit repning och plugg typ...

Imorgon är det skola igen, har två lektioner. Ingen tyska då jag redan gjort tyskprovet. Dock repning efter skolan med musikgruppen i skolan. Så det är najs! Sen på lördag ska jag till Spanien! (Där det förövrigt ska vara 22 grader hela veckan, yey!)

Lite bilder sen i våras hos Li!






/Flicha

Inga kommentarer: