onsdag 5 december 2012

Plugg utan skola.

Tjo!

Nu sitter jag och pluggar, eller ja, gjorde en liten paus för att blogga då jag kände att det behövdes och var lite roligare!
Idag har jag inte varit i skola, hann inte då jag istället var i möte i Lund och bara skulle haft två lektioner ändå. Så jag har mest gjort läxorna hela dagen typ, varit iväg från halv elva till två, varit på erikshjälpen och kollat på en dokumentär om ekonomi!
Imorgon har vi bara en lektion eftersom att vi sen ska ha julmässa i skolan och då skolan stänger tidigare för att den ska fixas i ordning till kvällen. Känns lite onödigt att sitta på en buss sammanlagt 2,5h för en lektion, men så kan det vara!

Annars så har vi spelning på hemgården imorgon kl 7 i Lund. Kom dit och kolla!!

Tar lite bilder från myskvällen förra torsdagen och lägger in.








/Flicha

Inga kommentarer: