onsdag 19 december 2012

Redo för jullov!

Hej!

Denna dagen har faktiskt varit väldigt bra! Hade dock lite stressigt i morse. Började skolan med 2,5 timmes matteprov.(då en del var förra årets gamla nationella prov i matte 1b) Men det kändes ändå som att det gick okej! Efter det klyddade skrivaren, så väntade på det i typ 40 min. Efter det var det jullunch. Sen var jag på möte i Lund igen, vilket gick bra!! Sen var det tillbaka till skolan, öva inför avslutningen imorgon och göra ett nytt försök att skriva ut berättelsen, vilket nu gick! (Sjukt skönt att ha allt plugg klart nu!) Fick också reda på att jag fick A på den muntliga redovisningen, också skönt!
Efter det var jag, Kajsa, Li och Herman på Erikshjälpen. Annars har jag chillat, och gått en runda med Kajsa och Li.

Skolavslutning och jullov imorgon!


/Flicha

Inga kommentarer: