onsdag 19 december 2012

They will track you like a freak.

Hela veckan som gått nu har det varit lite plugg, mycket onyttigheter och mycket huvudvärk.
Måndags spenderades lite i skolan och sedan Alexandra då vi bakade pepparkakshus. Det finaste i världen faktiskt.
Igår spenderade jag dagen hemma eftersom att min huvudvärk vann över kroppen igår morse. Hela dagen satt jag framför vår stora Tv och stirrade på serier, filmer och sketcher eftersom att pappa skaffat netflix. 

Idag? Då har jag köpt julklappar till nästan hela slanten. Två fynd till mig och en present till syrran. Så, har ganska många kvar.  Börjat se mig runt efter nyårsklänningen eftersom att festen som jag är bjuden till har fintema. 


Idag är det min fina mammas födelsedag. Jag gav henne en present från The body shop, Ida gav henne en Madonna parfym och av pappa fick hon en skräddarsydd svart klänning från Tiger of Sweden.

//Emma

Inga kommentarer: