torsdag 13 december 2012

Lucia




Lucia var det idag ja! Den började kl 7 med att kolla lucia på tv, för att sedan se julkalendern och sedan ta bussen 7.40. I skolan var det dax för att förbereda för luciatåget! Vi gick två stycken, 9.30 och 10.30. Det gick bra, var lite nervöst bara sådär. När man blir nervös så är det inte lätt att träffa höga höjder Men ja, mitt lilla solo gick också. Det var iaf väldigt mysigt, och värt all repetition som pågått under de senaste veckorna!
Nu ikväll har jag pluggat typ och träffat Emma! Imorgon är det fredag, då väntar skola, (och ett tyskprov som jag helst inte vill tänka på!) Men jag har bara två lektioner och slutar 10.40! (Smålands)Jossan kommer vid 11 till Malmö och ska stanna hos mig hela helgen.


Här får ni en till bild.

/Flicha

Inga kommentarer: