söndag 19 september 2010

busy woman!



Hejsan.

Har precis haft släkten här på kalas! Farfar stämmde min gitarr, så nu har jag spelat på den jättemycket, jag älskar den ! Johanna tog med sina hårförlängningar och satte det i mitt hår, jag trivs skitbra i långt hår! Annars så vann vi igår mot Köpingebro ( serieledarna i damU ) med 3-0. Det var en jämn match men vi vann ändå! sen kom jag hem vid halv 10, och så stack jag till Anna. Jag Anna, Kajsa, Li och Emma skulle ha filmkväll. Vi såg på Vampires sucks, den var sådär... Sen hade gulliga Kajsa och Li bakat muffins som vi åt. Idag varknade jag hos Anna. Sen stack jag hem och sen direkt till match på Österlen ( tog 1 timme att köra dit) Och vi vann ! :D Sen kom jag hem 20 minuter innan festen örjade och du skulle jag duscha och fixa mig och packa upp.

Me and my long hair !

Väldigt dålig bild på min bokhylla, men en bild är det iallafall ;)

/ Flicha

Inga kommentarer: