söndag 5 september 2010

Match österlen, Elton John



Aloha

Idag som idag som idag, så har jag varit på österlen, vi skulle spela match i degeberga. Och vi vann med 7-0, lovely. Det var varmt och mycket soligt idag, sjukt nice för att vara september, det är fortfarande sommar, ellerhur ?!? Jo jag menar det halva sempember är varm och sommrig, och andra halvan är höst, jag fyller år om 10 dagar, alltdå den 15:de , sen kan det bli kallt igen !
Sen kom jag hem, sen jobbade jag extremt roligt som vanligt. Sen åt vi färskfyllda paprikor, sen till efterrätt gjorde jag äppelpaj.
Skolfoto imorgon, får se hur det blir...


Färskfyllda paprikor, mumsigt...

Vi körde förbi en väg som leder till Christinehov där vi såg Elton John för typ 6 år sedan, han har sjungen jättefint...

Han har gjort en av mina absoluta favoritlåtar, som också har varit med i musikalen moulin rouge.

|
|
v


/ flicha

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Kommer du ihåg som det regnade när Elton spelade.(Fast det slutade efter ett tag) Vissa bilar fastnade i leran när de skuller därifrån!
Marran

Emma och Felicia sa...

Tack! Jo, det var vädigt lerigt överallt, men vi var mest glada ( jag & anton ) För mamma hade tagit med pannkakor .. ;)

Anonym sa...

Kära Fröken Wester!
Vi är ett medelålders par +50 som med förtjusning läser om Ert rikhaltiga och spännande liv.
Vi vore dock tacksamma om Fröken Wester inte använde så många påhittade ord,som vi inte förstår.
Med hopp om bättring tecknar det medelålders paret.