söndag 12 september 2010

Johannahelg och match!



Hej!
Bara för att helgen har varit bäst! Jag kom precis hem från en match mot Lunds Sk med Damuniorerna. De skulle vara bra visste vi, eller ja jämna med oss då. Matchen började och de gjorde 0-1, sen gjorde vi 1-1. Sen gjorde de 1-2, sen gjorde vi 2-2. Sen gjorde vi 3-2, 4-2 och 5-2.
Så underbart, jag bara ÄLSKAR Dalarp !
Jag har ju sovit över hos Johanna. Jag tog bussen till Malmö, där hon och Jimmy hämtade mig, vi stack till Trianglen och köpte en klänning till mig i fördelsedags present. Sen stack vi till Ikea, jag hade presentkort på 400, så jag köpte en jättefin brun bokhylla, en typ sänghimmel, eller typ man han det bakom sängen, sen köpte jag lite till. Sen stack vi hem till henne och jag mös med hennes hundvalp, underbart söt! Sen hade johanna köpt löshår, hon har samma färg som mig, så hon satte på det på mig och sminkade mig, sen tog vi massor av foton. Sen såg vi film ( farsan, den var jättebra ) Idag hjälpte de mig att fixa allt i mitt rum!

Nu får ni se några bilder!


Välkommna till mitt bildvisande, haha johannas ena klänning!

En annan underbar klänning som Johanna har, bara älskar den!

When I watch you in the mirror ( en av Annas och mina låttexter )
Hade ni inte velat köpa det chokladet när jag gör den reklamen, haha skoja bara, men den ser så frestande ut , mums!
Wake, wake
Haha, jag föredrar att sitta i egna tankar...
En fågel, en fågel!
Närbild...
Hur knäpper man dessa förbaskade skor, Haha nä men en coolt tagen bild tycker jag, väldigt duktig fotograf hade jag! :D
Kolla hur långt hår jag har
Jump jump, glädjeskutt kallas det ^^
Ett till!
Kan man vara annat än glad i denna söta kattens sällskap ?!?
Pose, pose pose. Haha
En glad Felicia!
Kan det här inte ta slut snart ?!? Haha nädå ;)
Btw, det är den klänningen, och jag vet, den ser konstig ut på bilden ....
Mamman Indra och Kia
Kia

En till hund på världens sötaste hundvalp!

Tack för helgen Johanna och Jimmy, den var varit Awsome!


/ Flicha

Inga kommentarer: