onsdag 8 september 2010

Sverige- San Marino Live!


Hallo!

Vet ni vad jag gjorde igår ?!? Jag var först i skolan, sen när jag kom hem så var ja med Anna,
och pappa ( Genarps lådfabrik) De hade täkt en luogh till Sverige- San Marino som skulle spelas i Malmö! Dit och bjudit alla sina kunder + sin ena kunds barn, och han bjöd inte mig. Men sen kom han hem 15 minuter innan han skulle sticka dit, och han sa att någon hade lämnat återbud och att jag fick följa med!!! Fy vad jag var glad!
btw. det var typ 30 år sedan sverige spelade en lanslagsmatch i Malmö, och man vet ju aldrig när det kommer hända nästa gång?!? Och det var underbart!

Så såg det ut där vi åt ! Och vi hade satt nära planen också . Grymt!
Det var paj till förrätt ( Bilden ) huvudrätt var potatisbakelse ( potatisgratng och lite annat ihoptryck till en boll typ, gott ) och kyckling inlindat i bacon. Och någon parsipankaka till efterätt, bara det är ju en bra början ?!?

Han sonen som också skulle vara där, det gick inte att undgå vem han hejade på iaf ;)
Alla stod och skulle sjunga nationalsången innan match :D

Zlatan :D
Glada killar efter mål, Zlatan tom hoppar!

Bollen ölls i San Marinos straffområde under sötrre delen av matchen ;)

Matchen slut och slutade 6-0 till Sverige :D

Skulle också lägga upp ett mål som jag filmade , men det sket sig...

Visst är fotboll är underbart...
/ Flicha

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tur att du har en så snäll och snygg och trevlig pappa.

Emma och Felicia sa...

Visst :D som lämnar mig ensam på min födelsedag...

Anonym sa...

Somebody have to work to put food on the table.

Emma och Felicia sa...

And some has to be home and cook, clean and all important stuff, and she is working to, so shut up ;D