lördag 4 september 2010

Singing in the rain!

Hej!

Idag vaknade jag hos Li, med Emma och Li ! Sen kollade vi på Remember me. Sen var det fint väder idag ju, så efter det stack jag hem och sprang med Ida! Annars så har jag och Emma gått ut med hundarna. Men klockan halv 5 så åkte familjen - Erik + farmor och farfar och kollade på singing in the Rain. Vi bokade biljetterna för måånga månader sen. Den var väldigt bra, och rolig!

Statyn utanför Malmö stadsteater, väldigt fin tycker jag, Bla. mammas favorit staty som hon alltid säger när vi kör förbi ...a
Malmö stadsteater, en väldigt cool teater, det är där man kan " hanga out" Innan teatern.
Innan showen åt vi tapas, gott. Sen drack mamma & pappa lite champange eller cider typ. Jag & anton drack cola ! :D
Farfar satt där framme, men det var innan showen började.
Haha, och ja jag smygfotade :P Men det är när allt vatten regnar ner och de sjunger singing in the rain låten. Musikalen var väldigt bra, och rolig. Alla dansade och sjöng oerhört bra också
I paus, där vissa tog bort allt vatten som hade regnat ner!
Orkestern satt och spelade mellan scenen och publiken, vi hade bäst plaster typ. Det var allra lägst fram, eller typ vi hade 1-2 rad framför oss.

/ flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fina bilder! Det ser härligt ut :)
Marran