onsdag 1 september 2010

uppfinningar


Hejsan.

Idag så har jag varit i skolan, ovanligt ! Sen fikade vi på Erikshjälpen och gick runt och kollade på lite saker, jag köpte ett juiceglas ! Annars så har jag haft träning först målvaktsträning med Janne Möller, sen träning med laget, men alla 95:or i genarp är på klassresa och alla 94:or spelade match med genarps äldre, så var vi bara 7 på träningen. Men det gick. Jag gjorde 2 snygga frisparksmål :P

Min hjälp jag vann på Direkten som ja tälvade om, jag skulle skriva varför jag ville vinna, då skrev jag att jag ville ha en fin hjälm och vann en ;)

Hjälmen från ett annat håll, är den inte vacker med fina eldflammor ?!? Nej jag tänkte vara snäll och ge den till min lillebror :D

Jag läser Fokis blogg. www.fokis.se Hon skriver om många intressanta uppfinningar.
En är denna. ( kommer från japan ) Det är en mask man har när man sover, som ska ta bort påsar under ögonen, många har ju det problemet, så det verkar vara väldigt effektivt!

En annan sak jag har sett på hennes blogg, är detta. Carlashes, ögonfransar till bilar !
Det ser väldigt sött och roligt ut tycker jag iaf, vad tycker ni ?!?

Jag tänkte komma med saker som dessa oftare, intressanta och udda saker, orkar bara inte lägga upp det ;)


Emma kan inte blogga nu och några dagar framöver , hennes internet har virus!

/ Flicha

Inga kommentarer: