måndag 27 september 2010

helgen

Hej!

I lördags så spelade jag match mot södra Sandby och vi vann med 3-1! Så nu är 2.a platsen säkrad ! 
Annars jobbade jag. Igår ( söndag) så skulle vi till Malmö  och spela match, om vi vann den så var det säkert att vi hade vunnit damjuniorerna div. 2 och gått upp till 1.an. Matchen slutade 2-2, vi hade hela matchen, men jag bara hatar Malmö domare. Vi gjorde ett mål som domaren inte såg, de fick en straff som de inte skulle ha, + deras andra mål var offside... 
Så kan det va. Sen stack jag, mamma och anton till trianglen och jag klpte löparbyxor! Sen skulle vi se Malmö ff- Göteborg, och den slutade 2-1 till Malmö! Jossan från Småland var där nere och kollade på matchen med hennes lillebrors fotbollslag, så jag träffade henne också lite. Nu har jag precis kommit hem från en tråkig dag i skolan. Sen blir det träning ikväll!

 Vi hade bild sista lektionen, och så skulle man rita självporträtt!



 Lite suddig bild, men i Malmö vid pildamsparken, har de träd som är flera, flera meter höga och helt rakt klippta, lite coolt..

 En bild till.


 Förätt på resturang 1910  ( resturangen inne på stadium där man "vipparna" äter)


Huvudrätten...
/ flicha

Inga kommentarer: