onsdag 8 september 2010

Härlig dag som idag.



För att starta inlägget väldigt graciöst vill jag bara meddela att de finns ett nytt inlägg innan firres, blev ngt knasigt med ordningen .

Idag är det Onsdag, onsdag innebär ingenting , förutom för vissa i min klass som är galna i Erikshjälpen , ja just det, Erikshjälpen! Jag , Flicha och Li cyklade till konditoriet, och köpte bakelser... (Shame on us?!) Sedan efter det, köpte vi läsk på Coop, för läsken är så dyr på cafét.
Vi köpte sådana flasker med kapsyler. Inte smart ... Men jag hittade en bra soptunna att öppna med( Usch?) . Efter att fått en aning läsk över mig så var min öppnad. Li och Flicha försökte göra samma sak, men svaga som de är klarade de inte det! Blev förvånad!För mig hade det varit hur lätt som helst! (Tänk er jag klarade att öppna en kapsyl , fy vad jag är stark som kan göra något sånt!(Firre(piraten) skrev till detta, givetvis skrev jag inte denna mening;)) Ja, efter att ha hjälpt dem att öppna sina kallade jag mig själv pippi. Underskatta inte lilla Emma, tom jag kan öppna en kapsyl, yes i´m cool!
Ja, på onsdagar händer det som sagt ingenting alls. Men i morgon, då vi börjar på den goá tiden 9.00 och slutar tjugo över 1. I morgon ska jag och kajsa också rida.

Ha det bra!

//Ems

Inga kommentarer: