fredag 10 september 2010

Entré


Hejsan!

Idag hade vi först slöjd, jag ska sticka en mössa, får se hur det går ;D Sen innan lunch så hade vi hemkunskap och gjorde rattatoi ( stavning ? ) med pasta , mumsigt!
Slutade halv 4, men klockan 16.10 tog jag, Emma, Kajsa och Li bussen til Entré och shoppade. Jag skulle köpa present till Anna som fyllde år i torsdag, ja jag vet jag jag är lite efter. Sen skulle de köpa present till mig. Annars köpte jag 7 strumpor för varje veckodag.

Bilder kommer!

Omklädningsrumet på Monki!

Ett roligt födelsedagskort som jag fotade..
Och det stod på andra sidan... :D

Imorgon ska jag och Erik sova över hos min Faster Johanna och hennes Sambo, ( det ska gifta dig nästa år! ) Vi ska titta på hennes hundvalp som Indra har fött. Sen ska vi till Ikea och shoppa lite :D
/ Flicha

Inga kommentarer: