torsdag 16 september 2010

Födelsedag och presenter!

Hej!

Hade som sagt födelsedag igår! Jag blev väckt av Mamma, Anton och Erik ( pappa var i Polen )
Jag fick av mamma och pappa en gitarr, äntligen har jag en gitarr! Sen fick jag en gitarrstämmare, och ett gitarrfordral. Sen fick jag en fin töja med mönster ( man ser igemon ) Som man ska ha över tröjor. Sen fick jag en brun/röd tunika , som man kan ha över tights. Jag även svarta tights och ett skitsnyggt midjeskärp, och sen fick jag en väldigt snygg jacka / eller typ kort kappa som är svart.
Av Anton fick jag ett tresemé balsam ( det är typ ett känt märke, så innehåller den 900ml) Sen fick jag en bodypeeling, och hårspray ! Sen fick jag plektrum av Erik ( det man spelar på gitarren med om man inte använder fingrarna ) Sen såg jag såklart Malmö - Helsingborgsmatchen på stadion med Mamma, Anton och Oscar min kusin. Sen när jag kom hem så hade Mormor och Morfar passat Erik, de hade lämnat ett paket. Det var ett presentkort på New yorker på 500 kroner! Jag kommer shoppa loss!
Sen fick jag ett hansband, ett puder från maybelline, och en bh av Emma, Kajsa, Li och Amanda!
Idag så har det varit skola, sen kom jag hem och spack ut och sprang, sen pluggade , och sen var jag med Anna, och nu är det Idol på TV!

Bilder kommer senare !
/ Flicha

Inga kommentarer: