söndag 5 september 2010

Stand.

Det är okej att vara mig själv.
Det är såhär jag är, ser du mig?
Jag håller huvudet högt. Jag bryr mig inte om du tycker jag är ful, eller har fula kläder.
Det är så jag är.
Det är Okej att vara mig själv, för nu har jag lärt mig att stå.
Hoppas du förstår nu att du förstår det.
Take it or leave it.
_______________________________________________________________

Roliga musik videos.
Det finns roliga musik videos eller betydelse fulla musik videos.
Några som har berört mig får ni nedan.

OK GO



KELLY CLARKSON

Tycker att denna video är hemsk, och har faktiskt börjat gråta till den, blödig som jag är..


Detta är en annan musikvideo gjord av kelly Clarkson, förstår den inte riktigt, men bra är den!
Tycket att ni borde titta mer på Kellys videos, hon gör väldigt bra!

FOO FIGHTERS.

En väldigt humoristisk video, som är rolig att titta på!

ps. alla dessa artisterna är väldigt duktiga på att göra bra musik videos, så gå in på youtube.com och sök!

//Ems

Inga kommentarer: