tisdag 31 augusti 2010

Kompisar, plugg, jobb & Cykelkorg!



HejSun!
=
hejsolen ! :D

7 grader imorse :O Men iaf, det har varit sol och varmt både idag.
Igår så hade jag en vääldigt stressig dag. Skolan som vanligt, slutade 14.20. Sen hem och plugga till tyskan, som vi hade tills idag, massa glosor och sånt , och no säkerhetsprov :/ Jaja, nu är det avklarat iaf ! :D
Sen efter det jobbade jag på lådan, pappa skulle jobba sent, och Molly var oxå på jobbet och ville hem, så jag tog med mig Molly hem i cykelkorgen !
Sen tränade jag, det kom 2 nya tjejer som bor i staffanstorp och tränade + en 97a som hade slutat innan som började igen. Så vi har 3 nya nu ! :D
Idag så gick vi i skolan tills 15.15. Sen stack jag, Emma, Kajsa och Li till gården och skulle repa, men replokalen var upptagen, så vi fick vänta, sen kom Jim ( ledare där ) och gav oss gratis nyonsoppa och glass! Sen stack vi till Li . Och jag har precis ätit pannkakor, mumsigt!

Molly i pakethållaren

En till bild!

+ jag har vunnit en hjälm på en tävling som jag var med i på genarpsdagarna! :D Vet bara inte vem som jag ska ge den till....

/ flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Molly klär säkert i den cykelhjälmen,som du har vunnit,för allting klär ju en skönhet.

Anonym sa...

Hej, kolla gärna in på min utseendebesatta blogg!

www.utseendebesatt.blogg.se