torsdag 5 augusti 2010

Springa,kompisar, nova!


Chacha bloggen....

Idag så gick jag upp vid 10 och sprang. När jag var mitt ute i Häckeberga så fick jag skitont i huvudet! Det var nog för att jag hade träning i 3 timmar igår och glömde vattenflaska då, och gick upp och började springa med så kort mellanrum. men om man springer så kommer man ju snabbare hem ändå så. Sen var jag med Emma och Kasja. Vi åt kulglass på direkten det var ju fint väder idag. Sen spelade vi rockband ! Sen stack jag hem och åt, efter det så följde jag med mamma och Erik till Nova lund. Påvägen dit berättade jag för mamma att jag hade ont i huvudet när hon sprang, då sa hon till mig att kroppen måste få säga till när man håller på för mycket med sånt, då säger den, "jag orkar inte mer jag klarar inte mer" och då kom Erik in med den bäta kommentaren till Mamma, han sa "är det så din kropp alltid säger till dig eller ?" Han menade att mamma var för lat för att göra något, haha .
Men vi handlade massa saker, först var vi inne på Ö&B och storshoppade typ :P Sen köpte vi present till Max min kusin på nova vid nova oxå och efter det så shoppade jag!
Sen kom jag hem och åt pappas speciale som Erik säger vilket innebär, spagetti och köttfärssås som man tar in i ugnen med mysker ost över så det rinner ner i det andra, mycket gott :)
Sen stack jag och Kajsa hem till amanda, vi hoppade på studsmattan och splade wii fit. Trevligt.
Annars så har jag packat till Eskilscupen som vi ska åka till imorgon. Den är i Helsingborg.
Vi samlas 11.30 på konsum, sen ska vi bo på en skola där och lite sånt kul. Fösta matchen ska vi möta ett jätteduktigt stockholmslag, hmm får se hur det blir. Jag kommer hem på söndag kväll, så vi är där fredag, lördag och söndag!
På torsdag kommer världens bästa Jossan och Becka ner till mig från Småland, det kommer att bli awsome!

Det var den jag köpte ! :D

Ses på torsdag igen alla läsare!
Jag vet inte om Emma vill skriva nu, hon verkar ha tagit någon veckas uppehåll, men vi får hoppas iaf , och hoppas att ni nöjer med att jag underhåller er ! :)
/ Flicha

Inga kommentarer: