måndag 16 augusti 2010

Spa med Li!


Hej bloggen!

Idag så vaknade jag vid tio halv 11 något. Sen åt jag frukost. Och jag har bestämmt mig för att vara nyttig hela dagen, så det blev mannagrynsgröt och mörkt bröd. Sen var jag inne på datan lite och sen städade där uppe lite. Efter det så stack jag till Li, då åt vi toast, Och sen hade vi spa. Vi kokte varmt vatten, sen tog vi i timjan. Sen ska jag hålla huvudet över ångan och ha en handuk över huvudet.
Det öppnar upp porerna , testa gärna det! Efter det så hade vi fotbad i det och hällde i fotolja i det också bara!
Efter det så tog vi ansiktskräm! Sen skulle Li färga håret i mer brunlila nyans. Men när allt var klart så syntes färgen inte alls mycket, fast hennes mamma hade tagit jättemycket färg överallt!
Efter det så köpte hon svartbrun hårfärg som hon ska tona om det till :)
Sen stack jag hem och åt och sen ringde Pia , vår blivande So-lärare, som sa att hon skulle bli min nya mentor! Och så sa hon att vi skulle bada på onsdag. första skoldagen, så imorgon slutar alltså värt sommarlov!! Efter det så hade jag träning :D
Sen när jag kom hem så hade Anton gjort muffins, men jag skippade det! För jag hade kju nyttig dag ;D

Lite spa saker :)

Li hade huvudet ovanför det varma vattnet och timjan !
Jag och Li som har ansiktsmask!

Li med gurkor för ögonen, som liknar lite michael jacksson ;)

Haha jag, som tappar gurkan ;)

Li blir färgad :)

/ Flicha

Inga kommentarer: