torsdag 26 augusti 2010

No-show, Malmöfestival!


Hej!

Idag tog vi bussen klockan 8.10 från Genarp till lunds universitet och kollade på fysik, kemi och lasershower. Väldigt coolt tycker jag! Ni får se en video på det. Men lasershowen var ändå coolast, det fanns 600 olika lasermaskiner och sånt grejs där, det var som ett gungande täcke ibland över en så det kändes som om man tar instängd, lite läskigt men kul! Sen slutade vi kl 1 :D
Klockan 5 åkte jag in till Malmöfestivalen. Till mamma, Erik, mormor och morfar! Jag fick 100 kr av mormor och morfar att köpa saker för ! :) Så jag åt langos med gräddfil, skinka, räkor, rom m.m. Gott :D Sen kollade vi lite på Lisa Nilsson lite, och kollade runt på stånden, åkte karusell och kollade på Mff killarna, bla. målvakten Johan Dahlin !

Jag och Li i bussen, coola va? :D

Det var ett expriment det gjorde !

/ Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Felicia
Du verkar ha generösa trevliga
och snygga morföräldrar
Hälsningar Herr o Fru Melin

Emma och Felicia sa...

Hej!

Jo visst har jag :D