söndag 29 augusti 2010

fotboll, kompisar ! :D


Malmö leder allsvenskan !! :D

Igår så spelade jag match på förmiddagen , vi mötte sjöbo och vann med 5-2. Vi låg under med 2-1 i halvlek, sen tog vi igen i andra halvlek!
Sen gick jag och Li ner till Genarpsdagarna och käkade glass, 3 kulor för 15 :D Sen var jag med Emma, Kajsa och Li resten av dagen!
Idag vaknade jag hos Emma då, sen kollad evi lite på hsm 2. Sen skulle jag hem och spela match i Malmö, men vi gick först på entré lite. Jaja, sen skulle vi spela match mot backarna. Sist vi mötte deras damuniorer ( upp till 19 år får man vara ) så förlorade Genarp ( när vi inte spelade med Dalby ) med 8-0. Men ja vi ledde hela matchen med 1-0. Trots att vi hade bollen inne en gång fast det såg inte domaren, ja sen i den sista minuten fick det andra en straff, som inte skulle vara straff och gjorde mål, så matchen slutade 1-1. Jäkla domare...
Sen skulle vi lämna mormor och morfar som sett matchen, och sen åt vi på Jensens böfhus, en väldigt god resturang i Malmö. Så jag tog kyckling!

Helgen har varit bäst! :D förutom domaren idag...

En väldigt dålig bild på genarpsdagarna, det var sent på kvällen och mörkt ute, men ungefär så ser det ut ^^

Scenen...

En bild på mig när jag var mindre ^^

Malmö, äntligen gick det om helsingborg! Det vann mot Elfsborg med 1-0 idag ! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herr och Fru Melin håller med
Fröken Wester,om att domaren var helt klart under isen.Trots att det inte var konstfruset.

Anonym sa...

Herr o Fru Melin håller med Fröken Wester om att domaren

Anonym sa...

haha, precis ;)