tisdag 10 augusti 2010

Li och jag ! :D

Hej!

Igår så träffade jag Li som jag inte har träffat sen slutet av juni, Hon har varit i Turkiet, Serbien och Italien, och när hon var hemma så var jag borta... Så igår morse stack jag hem till henne. Vi snackade om allt, sen kollade vi på tv lite , och fotade oss, filmade roliga Scener. Sen på kvällen så kom Kajsa också, vi spelade spel och kollade tv, och Flummade ;D Imorse så vaknade vi vid kvart över 11. Sen åt vi frukost, sen gick vi ut lite, och sen stack jag hem, efter det så var jag på badet med Alberte, Amanda och Lin. Sen kom jag hem och stack ut och sprang !
Sen åt vi pastasallad med bacon :)
Sen duschade jag. Erik har varit på Tivoli i köpenhamn idag !
Och nu har jag kommit hem från en promenad med Molly, jag gick förbi Lis hus, då var det ute och spelade kubb , så då var jag med och sen gick vi in och hittade på annat kul !

Här kommer bilderna

|
|
v

Jag hoppade över li på studdsmattan och hon fotade ! :D
Jag hoppar ner, eller upp från studsmattan heter det kanske ;)
Li hoppar ner!
Jag gungar ;P

Jag klättrade i träd :)
Li gungade
Och lekte i staketet ! :P



/ Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

firre för helvete, jag är seriös, TA BORT DEN BILDEN NÄR VI VAR KISSIE ! ;P

Emma och Felicia sa...

Nöjd nu då ? ;D