lördag 14 augusti 2010

Jossan och Becka!

Hejsan bloggen!

Igår hämtade jag Becka och Jossan vid halv 3 från tåget. Annars så var vi på burlöv center och så gick vi runt i Genarp, jag skulle visa Becka Genarp som aldrig har varit här hos mig innan. ( Det är Jossans kompis som jag också har lärt känna, så tänkte vi att det hade varit kul om alla 3 kunde vara här hos mig, så ja..) och snackade väldigt mycket om allting efterssom det var åska så kunde man inte ha igång tv och sånt. Idag var vi i Malmö hela dagen, det blev ett par fred perry skor för mig. Och örhängen, sen köpte jag, Jossan och Becka 3 vita t - shirtar som vi ska skriva på sen och använda som att sova i. Annars så har vi sett en film som vi har hyrt.
Nu ska vi snart sova. Imorgon så ska vi se på mff - gefle , jag Jossan, Becka och Anton. Och så ska vi äta och sånt där inne innan matchen, efterssom vi har vip biljetter dit, sen ska mamma och pappa på bröllop, så jag Anton jossan och Becka ska ha huset för oss själva under natten, Haha som vi ska festa asså! :D

Bilder kommer !
/ Flicha

Inga kommentarer: