söndag 29 augusti 2010

Bredare blogg,

Ja, som ni ser har jag fixat så att våran blogg nu är mycket bredare. Har försökt lista ut det ända sedan vi startade bloggen och lyckades äntligen!
hoppas ni gillar det.
Nu ser ju då våra gamla inlägg en aning knäppa ut. Men det får ni ta, för nu kommer det nya! I Genarp har vi något som kallas Genarpsdagarna. Då har vi ungdomar på scen, stånd som säljer olika saker, events, karuseller, ja allt möjligt. Det har varit nu i helgen.
Igår var det en fin dag, och lång väldigt lång.
Min dag började hemma. Jag åt nybakta bullar och blev sedan skjutsad med Kajsa till stallet. Där vi mockade, vi hittade inga döda råttor i vattnet som innan, och det var vi glada för. Sedan gick vi och tog in Playboy och Santos. Han var jättefin och jag hade med mig mycket mycket godis. Så jag gjorde lite Horsemanship övningar på banan medan kajsa red. Han förstod inte riktigt vinken av varför vi skulle göra det. Kajsa var klar och vi gick en fin runda i skogen. Det var kul, och väldigt härligt att få komma ut i naturen. Tycker att ni läsare borde ut och gå lite i skogen. Det är väldigt härligt.
Sedan ,efter stallet, Gick jag till pizzerian där mina föräldra satt, åt hamburgare, och sedan träffade jag roligt folk på Genarpsdagarna. Sedan eftersom att mina föräldrar skulle på kräftskiva kunde vi tjejer vara hos oss. Vi gick ner lite till Genarpsdagarna, och hade väldigt kul.
Hoppas ni gillar vår nya blogg.
ps. Ni kan inte få fler bilder, för min dator är knasig.

Kram!
//Ems

Inga kommentarer: