tisdag 17 augusti 2010

Li, springa Molly !

Hejsan :)

Idag så vaknade jag vid 10. Sen gick jag upp och gjorde havregrynsgröt. Efter det så stack jag till Li. Vi målade naglarna och så bakade vi kladdmuffins. Sen skulle Lis lillasysters kompis familj komma dit. Det fikade hos Li och sånt. Agnes Ebbas kompis har 2 stycken översöta småsyskon en ska börja 1:an men ser ut att vara 4 år. Sen har hon en lillasyster som ska fylla 4 men ser ut att vara 2. och hon är världen sötaste någonsin, en sån dotter vill man bara ha!
Sen skulle Li på bio så då stack jag hem och sprang, duktigt :D Och efter jag sprang så gick jag ut en runda med Molly, det är faktiskt sjukt skönt! Annars blir musklerna helt svaga, om man kommer hem efter att ha sprungit och sätter sig direkt i soffan. Man ska varva ner först, man känner sig bättre efteråt då. För då går man rån 100% till 50 % Annars går man från 100% till 0 % och då blir man helt seg. Jo annars har jag ätit good lasagne och gått ut med Molly igen tillsammans med Ems!
Jo, imorgon börjar skolan som sagt, så det blir lägga sig tidigt , men det går aldrig för man är helt van vid att lägga sig lite innan 1, och då måste man börja med typ klockan 11. Men sen ska man upp kl 7 också ! :( inte kul, men det blir ändå lite kul att börja skolan igen, och så ska vi äta till badet på eftermiddagen och jobba också ;)

Jag har ingen rolig bild tyvärr! Men vi har iaf mer än 1561 besökare sen i April! :)

Ha det bra alla!
/ Flicha

Inga kommentarer: