fredag 27 augusti 2010

Men kom igen!


AAAAAARRRHHHHGGG! Blir galen på mig själv, måste börja blogga igen!
Hoppas ni inte saknar mig för mycket. ;)
Skulle egentligen i till Malmöfestivalen idag, och se Teddybears, men det blev för klyddigt, så vi stannar hemma i Genarp istället, :)
Igår var jag och kajsa i stallet. Stallet är nu Toppeladugård. Där ska jag ta hand om en d-ponny vid namn Santos. Santos är en bedårande ponny, som ska komma tillbaka i ridningen igen, och jag ska hjälpa honom. Han är gullig och har fått upp ryggen något otroligt sedan jag såg honom sist. Jag ska visa bilderna sen. Igår lede jag honom med Kajsa i skogen, när kajsa ville galoppera tog Santos det förvånandsvärt lungt, och snällt. Han är fin.
Idag ringde också en annan på min annons på Bukefalos. Han letade en medhjälpare på hans flickväns hästar, så får se vad som händer. Skönt att vara nära hästar igen ialla fall.
Bilden visar santos, ni ser vilken förändring!

//Ems

Inga kommentarer: