tisdag 3 augusti 2010

Fullt upp!


Hej igen!

Har haft fullt upp. Igår så vaknade jag, sen kom Anna hem till mig, vi var ända tills kl 4, sen skulle jag jobba, eller ja städa som jag brukar göra under en maskin. Efter det kom jag hem åt, och sen tränade jag. Efter det duschade jag och sen stack jag till Anna kollade film och sov där. Imorse ringde pappa kl 10 när jag låg och sov hos Anna och frågade om jag kunde komma och jobba på direkten, och ja, jag ville ju ha pengar så det gjorde jag. Så jag tog bort sängen från Anna, klädde på mig och sånt, och stack hem. Då var jag tvungen att äta frukost ta på mig jobbkläder, och packa något som jag kunde äta till lunch och sticka till lådan , och cylka dit. Från pappa ringde när jag sov och tills jag var på lådan tog 25 minuter! :O
Så jag jobbade från halv 11 tills ca. halv 5. Nu har jag precis ätit och duschat.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Det får ni väl läsa om snart någon annan gång ;)

Anna och jag ! :D

Det var får någon vecka sen jag och anna fixade varandra och fotade lite spexfoton :P
Haha, en till

Och en till!

Ha det bra, och så hoppas vi att det kommer lite mer sol.

/ flicha

Inga kommentarer: