söndag 22 augusti 2010

fotboll, Malmöfestivalen


Hej!

Efter att jag hade vunnit maran så stack jag Emma, Kajsa, Li , Tim, Simon, Herman och Totte till lund. Vi gick lite i stan och åt falafel!
Sen så stack vi ( jag , Emma , Kajsa, Li ) hem till Lis mamma och spelade in lite roliga filmer!
Sen igår ( lördags ) morse klockan 9.45 så skulle vi samlas för att spela match i dalby. Så matchen började kl 11. Vi mötte vanneberga och vann med 17-0. yeho eller något , inte så rolig match tyckte jag som är målvakt, ni kan ju räkna ut hur mycket jag hade och göra...
Men efter det så åkte vi hem och sen tog jag och Kajsa bussen till Malmöfestivalen klockan 3. Vi såg rix-fm festival! Där uppträdde appolon drive, broken door, E.M.D. Erik saade, Erik Hassle, Erik grönwall, rebound ( Rabih och och Eddie från Idol ) , love generation och ramsells. Det var många som hade jättekända låtar man inte alls visste att det var de som hade gjort!
Efter det träffade vi Anna där, vi käkade vid ett kinastånd. Jag tog nudlar med kycklingspett och jordnötsås mycket gott!
Sen kollade vi på maskinen , det som har gjort : Alla som inte dansar är våldtäcktsmän. och segertåget. Det var bra. Sen kollade vi runt lite med. Sen tog vi bussen hem vid halv tio. Efter det sov jag och Kajsa hos Anna. Sen skulle jag hem och spela match, eller vi samlades vid kvart i 1, matchen startade klockan 2. Vi har kommit upp i division 2 efterssom vi vann division 3 the senaste terminen. Så detta motståndet skulle då vara bra. Men vi spelade en mycket bra match, så vi lyckades vinna med 8 vs 0 ! :D

love generation.
en låt av de !
Broken door


Erik Hassle, Hurtful har han bla gjort:
vi var ju som inte sagt ensamma ;)
Erik Saade, snyggingen !
En låt av honom!
Erik Grönwall idolvinnaren!

Och maskinen!

Det var en del av artisterna vi såg på !
Flicha

Inga kommentarer: