fredag 27 augusti 2010

Behrang Miri ...


Tjoo!

Idag så säger jag till er godag, för snart är det min födelsedag...
Haha, nä men idag hade vi workshop med berhang miri, en Malmörappare. Som förövrigt tror att bara bönder bor i genarp och går och matar kossor, skördar och kör traktor. ( Vilket också är sanningen , haha nä inte på låånga vägar) Iaf, han kan rappa väldigt bra. Vi fick köra rimtävligar och sånt, vilket jag och Li kom 2:a på förövrigt :D Men sen skulle vi skriva rap-låtar med honom som vi sedan skulle visa upp för högstadiet! Vår blev typ

G-E-N-A-R-P
Genarp är hålan som alla vill se
G-E-N-A-R-P
Genarp är hålan som får dig att le

Det var refrängen, sen orkar ni inte läsa om verserna
Sen var jag med Emma och Li på eftermiddagen, och ikväll så har vi varit på Genarpdagarna, där finns en scen , många lottstånd och lite karuseller och så. Annars så ska jag spela match imorgon bitti, eller ja det är samling kl 10, så det är inte så farligt ;)


Det är en låt han har gjort, han har väldigt hård bakgrund om man säger så, som han skriver bla. lite om...

Jag kan även göra min frisyr till lite mer lugg :D

/ flicha

Inga kommentarer: