onsdag 4 augusti 2010

Blandat

Hejsan.

Jag har inte så värst mycket att skriva om. Menmen, jag skriver ändå!
Igår så sov jag över med Emma, vi fixade lite och så hos henne. Sen stack vi hem till mig och sov där. Kl halv 8 kom elektriker till oss och skulle fixa med elen, fast vi har stängt av värme, så är den fortfarande varm typ :S Och så fixade han lite mer + att sopbilen kom och tutade vid den tiden oxå, här får man ingen sömn nej... Annars så var jag och Emma idag tills typ kl 2-3. Sen stack jag hem och gick ut med Molly, och bakade pannekaoger ( pannkakor :P ) Och sen vid halv 6 så hade jag målvaktsträning i Dalby tills halv 7, sen tränade jag lite med Wendela, som var nere där oxå, så vi tränade tills kl 7 tills vår träning började. Sen kom jag hem typ precis, har duschar och ätit.
Nu sitter jag och dricker Te och äter finskorper som det heter :)

/ Flicha

Inga kommentarer: