tisdag 24 augusti 2010

Mycket att göra...

Hejsan!

I måndags så hade vi skola som vanligt och slutade halv 3. Efter skolan så jobbade jag ( jag hann inte med det på helgen ) Efter jobbet så hade jag match med Genarps damuniniorer, alltså 93or och äldre. Deras målvakt har problem med knät. Det mötte skabersjö. De hade förlorat över Skabersjö innan, men nu hade vi tänkt att vinna! Jag måste säga att de var bättre än oss, men vi lyckades vinna med 2-1 ! Jag tyckte att det var en skitrolig match, för jag hade massor att göra. Och jag klarade det asbra !
Idag har det oxå varit skola, sen var jag lite med Li och Emma, och efter det så var det match igen med F15, vi mötte Anderslöv och vann med 9-0! Yepp myket fotboll nu, jag har haft match lör, sön, mån, tis och imorgon också + i helgen! Så jag är väldigt trött nu och borde nanna!

Bild kommer!
Flicha

Inga kommentarer: