onsdag 11 augusti 2010

Entré


Hejsan :D

Idag så tog jag och Li bussen till entré kl 11. Det var mycket rea där, I like it. Egentligen så skulle jag inte ha något, men det blev ganska mycket ändå. Jag köpte ett par grön/ blåa jeans , fina på bikbok för 29 kronor ! :O Och sen köpte jag ett par 3-kvarts jeans, coola från en märkesaffär som skulle lägga ner för 100 kr, det hade kostat 400. Sen köpte jag en Nike jacka / tjocktröja , vit med rosa sträck typ , kostade 250, och hade kostat 500 :) Sen köpte jag ett blått linne oxå !
Efter det så kom jag hem och åt, sen stack jag till Målvaktsträning, och sen väntade jag i Dalby i en halvtimme, sen började vår tröning med laget, vi hade fys hinderbanor typ eller vad man kallar det, jobbigt var det iaf! Sen tränade vi på glidtacklingar, man skulle bribbla med bollen, sen skjuta iväg den lite, och sen skulle man slänga sig och skjuta iväg bollen, och man skulle ligga på sidan först och sen nudda bollen, det är lite komplicerat. Iaf, sen duschade jag !

Imorgon så kommer Jossan och Becka med tåget klockan halv 3, så då ska jag in och köta de i lund ! :D

Där är byxorna jag köpte ! :D

Min nike tjocktröja / jacka. Och någon random sak Li testade :D

Ha det bra / Flicha

Inga kommentarer: