söndag 20 november 2011

Shopping!

Hej!

Igår så gick vi tyvärr inte vidare i cupen, vi var tvugna att vinna sista matchen isf, och den blev 0-0 så...
Direkt när jag kom hem så sov jag, typ från kl 22-10. 12 h, vilket behövdes eftersom att jag gick upp 4.45 i lördags.
Idag åkte jag in till stan (Malmö) med Anna, tänkte egentligen inte köpa något.
Men det blev kläder för 750 kronor.
Ett par snygga svarta, lite skrimrande byxor, en röd "blus" också jättefin, båda från Vero Moda.
Sen köpte jag ett linne och en kjol på H&M.

Det är jättemycket julpynt i stan, framförallt på Hansa! Där fanns t.o.m en tomte som barn kunde säga sina önskningar till, man fick sådan julkänsla!

Kom hem kl 6, så powerwalkade jg med Molly, 5.5 km!:)

Nu ikväll blir det ganska chill!

/Flicha

Bilder; Versace gjorde en kollektion för H&M, dyrt var det. Fast inte om man jämför vad Versace brukar kosta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va!! powerwalkade verkligen Molly??!!!
Moster Marran

Emma och Felicia sa...

Haha, hon var lite trött när hon kom hem. But she did it ! :D